Februárový new in

Zdravím všetkých, ktorí práve majú alebo mali jarné prázdniny a v tichosti im neskutočne závidím! :D Priznávam síce, že v škole sme už mali aj omnoho šialenejšie týždne (však, týždeň pred polročným vysvedčkom?), ale tak či tak už nesmierne túžim po poriadnom oddychu. Potrebujem dohnať všetky možné spánkové deficity a taktiež by som už konečne rada mala normálny program ako normálny človek s frajerom a kamoškami. Cez víkend sa však chystám s drahým do kina na Theory of Everything, poznáte, resp. chystáte sa tiež? :) Tým sa zaháji môj týždňový odpočinok a už sa na to teším ako malý pes! :D  

  Február mi spríjemnilo aj pár vecí, ktoré mi pribudli v šatníku. Ako môžete vidieť, trochu som sa rozkokošila s rifľami, pretože reálne som potrebovala len jedny a hľa, sú z toho troje. Ale zas, ktorá baba by takýto počin dobre nepoznala? ;) Práveže som ešte celkom rada, že som skončila len s tromi! 
  V hľadáčiku mám ešte na najbližšiu dobu voňavku Royal Revolution od Katky Perryovej a ďalej sa nechám prekvapiť, čím ma jarná kolekcia žiariaca vo výkladoch obchodov dostane. :) Chystáte sa aj vy niečo podobné uloviť? ;)


Rifle som si vždy zvykla kupovať také tie drahšie napr. v New Yorkeri alebo v H&M v domnení, že vyššia cena = vyššia kvalita. Ale kdežeby. Po takých 3-4 mesiacoch sa úplne vydrali. Práve preto som sa tento raz obrátila na môj osvedčený obchodík v nás v meste, z ktorého gate držia, ako keby boli zo železa,  a splašila rovno 3 páry. Weeey, mám čo drať! :D
Tento svetríček mi naši uchmatli pri rannej bitke v Lidli, pretože tento týždeň tam mali ozaj pekné veci, ktoré zaujali aj mňa. Červený svetrík ešte nemám, nemám vlastne nič červené, tak som zvedavá, ako spolu budeme vychádzať. Ale zatiaľ sa mi veľmi páči. :)
Z Lidla mám tiež tento náhrdelník s modrými kamienkami, ktorý sa mi strašne zapáčil a dlho som otravovala rodičov, nech ho nezabudnú kúpiť. :D Bol trošku nesymetrický, tak som sprava aj zľava vzala jeden kamienok a premýšľam, že si z nich urobím náušnice. Nuž ale, na to som vlastne príliš lenivá. :D
Tieto ponožky mám z Gate-u a kúpil mi ich drahý. Videla som ich už predtým a mohli ste ich vidieť aj vy na instagrame. Prišli mi úplne super a keď mi ich priateľ daroval, strašne som sa smiala. :D No povedzte, kto nosí takéto originálne hamburgerové ponožky!
V meste som si tiež nedávno kúpila aj túto nádhernú šatku. Pôvodne som si vtedy už nič viac kupovať nechcela, ale keď som zbadala tú prekrásnu cyklámenovú farbu, radšej by som umrela, ako nechať ju tam! 
V neposlednom rade ma potešil aj lak na nechty od Rimmelu. V niektorom z postov o obľúbených lakoch som vám spomínala, že v našej rodine je každý odtieň cyklámenovej vrelo vítaný, a tak jeden ďalší pribudol do zbierky. Toto je môj historicky prvý lak od Rimmelu, tak som naň veľmi zvedavá. Samozrejme, bude aj recenzia. ;)

Toť všetky nové vychytávky, čo som za posledný čas zohnala. Čo ste si nakúpili vy? Pustili ste sa už do jarnej kolekcie? :)

S.

Komentáre

  1. That scarf looks so pretty!
    btw I am a fashion blogger as well :)
    http://Thestylestash.com

    Rafaella Nicoletti xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ponožky sú top! :)) ja mám na ten štýl s londýnom a frozen z Primarku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky