April favourites

Na konci každého mesiaca sa vždy teším na písanie favourites článku, pretože si sama spätne pripomeniem, čo ma potešilo a čo som si zamilovala. :) Často mi niektoré veci úplne zídu z mysle a som potom neskutočne rada, že som na ne znovu natrafila. V tomto článku pár takých vecí nájde svoje miesto. Iné sú zase novinkami, ktoré sa v mojom rebríčku obľúbenosti vyšplhali veľmi vysoko a zrejme im ostanem verná aj naďalej. Už dávnejšie som vám spomínala, že sa celkom bojím skúšať nové veci, takže táto rubrika na blogu je pre mňa niečím, čo ma tak podvedome vedie k tomu, aby som odhodila svoj strach a nebála sa skúšať. Popri niekoľkých mínusoch pri vedení osobného blogu toto považujem za neskutočne prínosné plus. :)

Som človek maximálne posadnutý deosprejmi od Adidas. Za celý svoj život som vyskúšala už fakt enormné množstvo deodorantov a antiperspirantov rôznych značiek, ale vždy mi z nich najlepšia príde práve táto. Ich výrobky sú vyvinuté pre športovcov, takže si s potením hravo poradia. Čo musí podľa mňa obsahovať dobrý deodorant je, že ak sa ním nastriekam ráno, očakávam, že počas celého dňa ma bude chrániť pred nepríjemným pachom potu a namiesto neho budem cítiť len peknú vôňu. V podstate to, čo aj všetky reklamy sľubujú. Avšak takmer ani jedna z nich nie je (pre mňa) pravdivá. Ako jediná značka u mňa vždy uspeje Adidas so všetkými ich produktami (a malú výnimku ešte tvorí Nivea Double-effect, ten je tiež výborný). Fun sensation na fotke je však pre mňa úplná alfa omega, nič ešte nefungovalo tak dobre, ako tento deosprej, navyše nádherne vonia. Ešte tip: v Tescu naň často bývajú zľavy, kde si ho kupujem za 2€. :)
V apríli nám dcéra mamkinho kolegu, ktorá žije v Taliansku, doniesla pravý domáci olivový olej. A to vám poviem, kto niečo tak čisto prírodné ešte neochutnal, zrejme si to ani nevie predstaviť. Je omnoho hustejší ako tie extra drahé, ktoré sa u nás predávajú v obchodoch a šaláty majú s ním omnoho lepšiu a výraznejšiu chuť. Plus, ste si 100%-ne istí, že nekonzumujete žiadne chemikálie a umeliny.
Telové mlieka od Avonu sú asi moje najobľúbenejšie, pretože s nimi nikdy nemám nijaký problém. Vždy sa veľmi rýchlo vstrebú, pokožku zanechávajú hydratovanú a navyše nádherne voňajú. Po aplikácii máte pocit, že pokožka je svieža a nie tak mastná, že sa vám lepí na oblečenie. Po týchto výrobkoch siaham vždy, keď sa mi minú a zatiaľ som nič lepšie neskúsila. :)
 Pri Avone ešte ostaneme. Rovnako, ako milujem ich telové mlieka a krémy na ruky, milujem aj balzamy na pery. Tie majú taktiež omnoho lepší účinok na moje pery ako konkurenčné výrobky. Čo je pre mňa najpodstatnejšie, nevysúšajú a naozaj pomáhajú. Tento konkrétny mám s vôňou vanilky a som do neho zbláznená. :)
Donedávna som také veci ako make-up a líčenie skoro vôbec neriešila, ale nejako sa to vo mne začalo prebúdzať. V new in poste som vám ukázala tento rúž od Essence nádhernej jarnej farby, ktorý sa veľmi rýchlo stal mojím obľúbeným. Ako môžete vidieť na fotke, nie je veľmi výrazný a pôsobí skutočne prirodzene. Aj vďaka tomu sa mi úžasne hodí k tomuto jarnému obdobiu.
Pred pár dňami som objavila zapatrošený zápisníček z Gatu, ktorý som dostala od kamošky na narodeniny. Neskutočne sa mi na ňom zapáčil ten krásny obal, ale taktiež aj vnútro, kde stránky budia dojem starého fľakatého papiera. Okrem tohto krásavca mám doma niekoľko ďalších zápisníčkov, lebo som na takéto hlúposti veľmi zaťažená. V poslednej dobe ich využívam najmä na zapisovanie plánov a nápadov na blog, ale často poslúžia aj na poznačenie vecí do školy. Do budúcnosti by som si chcela dokúpiť pár ďalších, aby som svoju závislosť len umocnila. :D
Ďalšou láskou sa stali tieto topánky inšpirované Jeffreym Campbellom, ktoré ste už videli v 2 predošlých článkoch, takže sa nebudem už veľmi rozpisovať o tom, aké sú úchvatné. :D Avšak neodpustila by som si, keby sa v tomto článku neobjavili, pretože to je zrejme moja najobľúbenejšia vec z celého apríla.
Hoci na technické srandičky veľmi nie som, toto šikovné usb-čko s vstupom do mobilu aj do noťasu som si celkom zamilovala. Je super praktické, že si nemusím z mobilu prehadzovať súbory do notebooku tým, že si najprv SD kartu odpojím, vyberiem a vložím do adaptéra, ale ide to rýchlo napojením práve tohto usb. Hoci som sa ho najprv stránila, teraz si už neviem predstaviť, že by som ho nepoužívala.
Veľmi obľubujem radlery a cidery rôznej príchute aj značiek, ale mojím posledným obľúbeným úlovkom sú cidery Strongbow. Obsahujú 4,5% alkoholu, avšak ten dojem ani nemáte. Chutia tak trochu ako šampus (aspoň mne :D) a celkovo majú ráz takej bublinkavej malinovky. Už teraz sa neskutočne teším na leto, keď si horúci letný deňzakončím fľaškou niečoho takéhoto. Btw, je tu tiež niekto taký, komu radlery nechutia, keď je chladno? :D
Posledným kúskom, z ktorého som bola v apríli nadšená, je táto peňaženka, ktorú som si kúpila pred pár rokmi v Anglicku. Peňaženky si často mením a hore-dole prekladám všetky karty a iné veci, ale túto som už veľmi dlho nepoužívala. A tak nejako teraz prišla jej chvíľa. Čo ma však mrzí je to, že sa mi pomaly vydiera a kovový okraj už nemá taký lesk, ako keď som ju kupovala, ale s tým, samozrejme, treba rátať. Čoskoro sa však asi dostanem do momentu, kedy ju uložím na poličku a bude pre mňa predstavovať už iba pekný suvenír. :)

Čo ste si v apríli obľúbili vy? :)

S.

Komentáre

  1. Pěkní oblíbenci. Taky mám ráda spreje od Adidas, mám doma tři. :-))
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ten adidas mala, ale po asi štvrťke spotrebovania mi začal smrdieť :) inak ten balzamik na pery je zo staršieho katalogu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej, zo staršieho, ale už si presne nepamätám, z ktorého. Pozerala som sa aj do nasledujúcich katalógov, ale zatiaľ v ponuke nie je. :-/

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky