Pod hviezdami Egejského mora je moja duša voľná

Neviem, či to bolo neskorým nočným letom do Grécka a tými štyrmi hodinami spánku v prvý deň, ale po celý zvyšok dovolenky som sa cítila totálne unavená. :D Dokonca to dospelo do takého štádia, že po poobedňajšej káve ma zalomilo a dopriala som si párhodinový spánok ako malé bábo. :D Toto sa opakovalo každý jeden deň a tým pádom sa nám poposúval celý program. Aj napriek tomu to však bol oddych, aký som ja už veľmi dlho nezažila a myslím, že ani dlho nezažijem. Keď som kamkám písala pohľadnice domov, niekoľkým z nich som spomenula, že sa tam zo mňa pomaly stával jeden z najlenivejších ľudí na celom svete. Veruže to aj celkom sedelo - však viete, keď vám čašník príde vziať ešte aj prázdny pohár k bazénu, veľmi ťažko si potom znovu zvyknete na umývanie riadu či žehlenie. :D
  Náš hotel bol ináč veľmi super. Aj keď to nebol nejaký nekonečný rezort cez pol ostrova, bolo tam toho dosť čo robiť. S bratom sme si niekoľkokrát boli zahrať plážový volejbal a bola to úplná pecka, také ihrisko chcem doma! Dal sa tam hrať tenis, pingpong, biliard, boli tam počítače, wifinka, dva bary na vysedávanie a stavím sa, že som ešte niečo zabudla. :D Bazén bol fakt úžasný, lebo na jednom konci bol hlboký tak pol metra a na druhom 3 a pol metra, čiže sa dalo aj močiť, aj skákať (čo viaceré bláznivé deti a dospelí radi využívali). Personál bol úplne dokonalý, pretože boli všetci ústretoví a milí a obzvlášť musím pochváliť nášho handymana, s ktorým som zažila niekoľko úžasných anglických konverzácií o pokazenej sprche. :D Najrozkošnejším lákadlom celého hotela bola jednoznačne mačka, ktorá mala práve 4 mladé a veľmi rada sa dávala hladkať (a kŕmiť...).
  Nebudem však predbiehať, o tomto všetkom a aj niečom navyše sa dozviete v pokračovaní článku. :)



Náš úžasný bazén, ktorý bol ako stvorený na nočné kúpanie (nikdy nepochopím, prečo je to večer zakázané. :( Po desiatej v pohode, ale dovtedy by sa mohlo. :D).
Takto vyzeral cez deň a v pozadí môžete vidieť apartmánový domček, v akých sa bývalo. 
Na druhú stranu bol výhľad na bazénový bar a hlavnú budovu, kam sme chodili papať alebo len tak kvasiť.
*take me baaack*
Smädný kamoš.
Asi na každej fotke mám tieto čudné okuliare, pretože tie som mala vždy pri bazéne alebo pri mori (lebo som rátala s tým, že domov ich už ani nebudem brať, sú už v pomerne dezolátnom stave) a tie normálne a pekné som si nechávala na prechádzky, z ktorých mám len málo fotiek. Grejt. :D 
 Všade tam rástli nádherne kvitnúce kríčky a skoro pri každom z nich sme sa museli fotiť. :D
Za nášho pobytu mesiačik dorástol až do splnu.
Skoro každý večer sme sa všetci zložili do hlavnej haly, kde sme oddychovali pri parádnych drinkoch (pozdravujem Elis do baru ;). 
Každé ránko ma zasýtili buď hrianky, alebo tento do-ko-na-lý grécky jogurt s cereáliami a ovocným šalátom. Túto kombináciu (ktorú musíte vyskúšať!!!) som si namiešala hneď v prvé ráno a odvtedy som jej ostala verná až do konca (však viete, nerada skúšam niečo nové :D). Musím ináč povedať, že pravý grécky jogurt je niečo absolútne neporovnateľné tým, čo predávajú u nás. Možno práve preto som sa ho nevedela nabažiť, kým ešte môžem. :D
V nedeľu sa v hoteli konal grécky večer, kedy vám ponúknu grécke špecialitky ako souvlaki, gyros a medzi inými aj baklavu. Tie, ktoré nám dávali v hoteli, neboli plnené orechmi a možno práve preto mi tak veľmi chutili (neviem prečo, ale akonáhle je v koláči orech, kazí mi to celú chuť. :D Aj z Marlenky vždy dávam orechy preč a až potom ju zjem.) Toto bol jeden z najväčších gastronomických zážitkov tejto dovolenky. :D
Niekedy na začiatku dovolenky som neviem prečo vstala rovno s východom slnka a tento moment som si musela zvečniť. Chvíľu som len sedela na balkóne a kochala sa výhľadom, ale nakoniec som znovu zaliezla spať. 
Začiatok dovolenky nám znepríjemňovali tisíce cikád, ktoré boli všade a cvrlikali tak hlasno, že vám po chvíli fakt zvonilo v ušiach a bolela hlava. Toto šialenstvo našťastie niekedy v polovici prestalo a ustálilo sa na prijateľnej hladine, ale aj tak to bolo niečo, čo som ešte za svoj život nezažila. :D
Keď ste tak unavení, že po večernom nakupovaní sa cestou na izbu musíte zvaliť aj niekde inde. :D
Ako som už spomínala, v hoteli sme si našli 5 nových zvieracích kamošov. Na pani mačku som narazila zo všetkých členov rodiny ako prvú, keď som práve obsadzovala lehátka pri bazéne a tam ona spala. Všetko som robila opatrne, aby sa nezobudila, ale nakoniec som zistila, že spí ako zabitá. Tak som ju tam dlho hladkala (aj napriek tomu, že mačky neznášam, mala úžasne jemnú srsť!) a ona nič. Už vtedy mi bolo jasné, že tento tvor je rovnako lenivý ako ja, že sa mu ani nechce otvoriť oči, aby zistil, kto ho ohrozuje. 
No a po pár dňoch sme objavili aj jej 4 decká. Iba jedno z nich, tento malý kocúrik, sa nechal hladkať a neskrýval v kríkoch, ale posledný deň sme ich našli všetky pokope, keď sa kŕmili. A musím uznať, že sú fakt zlaté. :)
A tu je pani mačka, ako sa nechávala kŕmiť zmrzlinou. :D

Čaká vás tretí, posledný a asi najzaujímavejší článok z tejto trilógie, pripravte sa! 
S.

Komentáre

  1. Tá posledná fotka je fakt podarená :D :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, hlavně ta kočička jak líže zmrzlinu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, vidno že ste si užili skvelú dovolenku :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och tak to vyzerá úžasne. Musela to byť super dovolenka

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá parádně! A do toho bazénu bych hned vlezla :) Je vidět, že sis dovolenou užila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky