Obľúbenci za apríl

V ktoromsi z predošlých článkov som vám spomínala, že som na konci marca prekonala fakt zlú chorobu a v škole sa toho riadne nakopilo, takže som veľmi nemala čas zhromažďovať produkty do série Favourites. A popravde som si myslela, že ani koncom apríla tento článok nevyjde. :D Nejakým záhadným spôsobom sa mi ale podarilo nazbierať pár vecí, ktoré by som vám rada ukázala, lebo ich potom možno začnete milovať láskou silnou ako tá moja. :D Zmenou oproti minulému článku o obľúbencoch však je, že sa tu vyskytne iba jedna vec z kozmetiky. Bez ďalších rečí sa na ne poďme pozrieť. :)

Prvou obľúbenou vecou, ktorú by som vám rada ukázala, je táto fotka. :D Vždy, keď na ňu narazím na svojom Instagrame alebo len tak v telefóne, zastavím sa a ticho aspoň 10 minút obdivujem tú neskutočnú hru farieb. Všetky kúsky som si kúpila len nedávno po hrozne dlhej dobe nenakupovania a naozaj to nebol zámer, všetky ich zladiť do kombinácie bielej a modrej. Proste sa to nejako stalo a z tých farieb a vzorov som neskutočne nadšená. Z oblečenia v priebehu času určite uvidíte aj viac. ;)
Pred pár týždňami mamina v Lidli objavila tieto musli srdiečka, ktoré som si naozaj nehorázne zamilovala. Predávajú z nich viaceré druhy, ale moje najobľúbenejšie sú s čokoládou a kokosom. Nie sú až tak sladké a vďaka ich tvaru vyzerajú super naaranžované v miske. ;)
Ďalšou závislosťou poslednej doby sa stali ovsené vločky s gréckym jogurtom a čučoriedkami. Posledných pár rokov som si do školy nebrávala nič na jedenie, ale odkedy som objavila túto super kombináciu, mám ju so sebou deň čo deň. A kedykoľvek ma prepadne chuť na sladké, toto je super riešenie. :)
Čo sa týka sladených vôd, ako malá som ich zbožňovala a nevedela som sa ich dopiť. Chute sa mi potom pomenili a momentálne celé dni pijem iba čistú vodu z vodovodu. Akonáhle sa napijem koly alebo čohokoľvek podobného, priam cítim, ako mi ten cukor steká dole krkom a rozožiera vnútro. :D Dobre, to bolo možno príliš expresívne vyjadrené, ale principiálne presne taký pocit mám pri pití týchto nápojov. Nedávno som však ochutnala novú melónovú Kofolu a hoci je stále príšerne sladká, až to bolí, táto kombinácia celkom funguje. Kofola už má za sebou kadejaké nepodarky, ako napríklad marcipán, bylinky, čokoláda alebo najnovšie marhuľa, ktorá mi nápadne pripomína maminin krém na ruky. :D Popri nich sa ale melón zaradil k celkom prijateľným príchutiam, ako napr. citrón alebo višňa. 
Väčšinu apríla som mala na nechtoch tento biely lak od Essence v odtieni 33 Wild white ways. Asi ešte nikdy v živote sa mi nestalo, že by som dvakrát po sebe použila ten istý lak, ale tento to prelomil. Vydržal tak 5 dní, hoci ku koncu sa začali objavovať drobné prasklinky v textúre. Milujem ale jeho štetec, lebo sa s ním skvele pracuje, takže takmer vôbec nepotrebujete odlakovať časť okolo nechtov. 
Poslednou časťou tohto netradičného Favourites článku je, ako inak, orgován. Každý jeden rok na jar, keď začína kvitnúť, ho trhám všade možne, lebo milujem, keď mi prevonia celú izbu. Vždy neskutočne ľutujem, že čosi takéto krásne nemôže kvitnúť po celý rok, lebo je ho na tie dva-tri týždne fakt škoda. 

Čo ste si v apríli obľúbili vy? :)

S.

Komentáre

  1. Já jsem nejraději lakovala růžové nebo nude laky :), ale tento bílý lak mám doma taky a chystám se na něj! A musím o víkendu vyrazit ven a natrhat si krásné šeříky.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky :) Nakúpila si si veľmi pekné kúsky oblečenia! Müsli srdiečka z Lidlu som si aj ja obľúbila, pre zmenu v čokoládovej príchuti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky ♥ Orgován je úžasný ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Modrá patrí medzi moje obľúbené farby a tá fotka je neskutočná! Na biely lak si snáď nikdy nezvyknem a fotka orgovánu je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. orgován je krásny, ale pri mojej alergii sa mu veľmi vyhýbam :D
    a tá kombo bielej a modrej je úplne super. pripomína mi Santorini a teraz ako to vidím mám chuť si niečo podobné na leto kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta fotka se vzory je fakticky super :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lak mám také a patří mezi mé oblíbené! Ta první fotka je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelý post. To s tým rozožraným hrdlom ma pobavilo :D. O melónovej kofole som sa dozvedela práve dnes, takže musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá prvá fotka je prekrásna ♥ Musli srdiečka z Lidlu mám veľmi rada:) Ovsenu kašu mám najradšej iba s medom a škoricou. Vôňu orgovánu zbožňujem, vždy keď prejdem po ulici a je tam rozkvitnutý, vdychujem tú vôňu ako nejaký feťák :D

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článok tie topánočky sú skvelé! :) Perfektné na leto a jar :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta první fotka je úžasná, hned mě zaujala a co se týče kofoly, já zůstávám u klasiky. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky