sobota, 7. mája 2016

Lacné knižky na predaj

Pri pohľade na moju knižnicu mi vždy napadne, že pár kníh by možno našlo vďačnejší domov u niekoho iného. A hoci mám tento problém už nejaký čas, až v poslednej dobe som sa dostala k tomu, aby som s tým niečo radikálnejšie spravila. Ako už napovedá nadpis článku, rozhodla som sa pár kníh, ktoré som už hrozne dlhú dobu nevzala do ruky, ukázať aj vám, čitateľom. Možno sa vám niečo zapáči a knihy v pomerne dobrom stave získate omnoho lacnejšie, ako v kníhkupectvách. ;) Tie, ktoré uvidíte v dnešnom článku, sú zatiaľ iba tými prvotnými dielami, ktoré som vytriedila. Myslím si však, že o chvíľu ich pribudne ešte viac, ale o tom vás budem informovať neskôr, ak budete mať záujem. :)

Prvá časť kníh je skôr pre starších násťročných, kdež to tá druhá je určená pre mladších (prvý stupeň základnej školy). Ja osobne som všetky tieto knihy milovala a svojím spôsobom by mi aj bolo ľúto, keby si ich kúpil niekto iný. Avšak toto obdobie je už, bohužiaľ, za mnou, takže môžu skrášľovať čitateľskú zbierku komusi inému. :)

1. Matthew Quick: Terapia láskou - viac o knižke tu, cena 5€
2. John Green: Na vine sú hviezdy - viac o knižke tu, cena 5€
3. David Nicholls: Jeden deň - viac o knižke tu, cena 5€
4. Enja Rúčková: Čo koho do toho - viac o knižke tu, cena 5€
5. Maggie Stiefvater: Triaška - viac o knižke tu, cena 4€
6. Tracey Garvis Graves: Na ostrove - viac o knižke tu, cena 4€
7. Kiersten White: Nikto nie je bez viny - viac o knižke tu, cena 5€
8. Deni Arpášová: Tajomstvo duší - viac o knižke tu, cena 4€
9. Marta Fartelová: Trinásta komnata - viac o knižke tu, cena 4€
10. Alyson Noel: Navždy nesmrteľní - viac o knižke tu, cena 5€
11. Modrý mesiac - viac o knižke tu, cena 5€
12. Krajina tieňov - viac o knižke tu, cena 5€ ALEBO všetky 3 dokopy za 12€
13. Lisa Jane Smith: Upírske denníky: Prebudenie - viac o knižke tu, cena 3€
14. UD: Súboj - viac o knižke tu, cena 2€
15. UD: Zbesilosť - viac o knižke tu, cena 3€
16. UD: Temnota - viac o knižke tu, cena 3€
17. UD: Návrat - viac o knižke tu, cena 3€ ALEBO všetkých 5 dokopy za 10€
18. Thomas Brezina: Mačacie dievča - viac o knižke tu, cena 4€
19. Dick King-Smith: Ja a moja príšera - viac o knižke tu, cena 2€
20. Peter Holka: Normálny cvok - viac o knižke tu, cena 4€
21. Ivana Furjelová: Squelé babenky - viac o knižke tu, cena 3€
22. Maya von Vogel: Prípad pre tri: Tajomný mobil - cena 2€
23. Prípad pre tri: Záhada vo fitku - cena 2€
24. Karen McCombie: Alica a Dosť dobrí kamoši - viac o knižke tu, cena 3€
25. Alica a Dosť dobré šoky - viac o knižke tu, cena 3€
26. Thomas Brezina: Baby v akcii - viac o knižke tu, cena 3€
27. Chalani a iné katastrofy - viac o knižke tu, cena 3€
28. Jacqueline Wilson: V hlavnej úlohe Tracy Beakerová - viac o knižke tu, cena 3€
29. Lena Riečanská: Trojlístok z internátnej izby - viac o knižke tu, cena 5€
30. Alexandra Adornett: Záblesk - viac o knižke tu, cena 6€

Ak by ste o nejakú knihu mali záujem, pokojne zanechajte dolu komentár alebo sa mi s prípadnými otázkami ozvite na mail sange578@gmail.com. ;) 
S.

1 komentár:

  1. Pěkné knihy. Já bych měla zájem o knihu Trinásta komnata. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť