Májoví obľúbenci

Obľúbencov za máj je pomerne dosť a poviem vám, všetko sú to veci, bez ktorých by som nedala ani ranu. Na tomto blogu už máme za sebou rôzne posty o zbierkach dekoratívnej kozmetiky či napríklad oblečenia, ale tento článok prináša práve veci, ktoré sú skôr praktické a používam ich snáď každý deň. V živote mám zase také to obdobie, že ma nejako extra netankuje, čo mám na sebe a ako vyzerám. :D (Asi je to nejaká príprava na leto, pretože každé prázdniny fungujem v tomto móde. :D) Práve preto som v máji vyhľadávala len nutnosti a ak som sa aj ocitla v obchode, v nákupnom košíku spočívali len predmety dennej potreby. Na svete sú predsa dôležitejšie veci, nie?
  Každopádne vám chcem teraz predstaviť mix produktov (a iného), ktoré ak si kúpite, zamilujete si ich rovnako ako ja. A ak sa to nedostane až tak ďaleko, minimálne zatúžite aspoň ich vyskúšať. :)

Akonáhle začalo byť v máji slnko ostrejšie, vymenila som dioptrie za slnečné okuliare (áno, aj za cenu poloslepoty :D). Som jedným z tých ľudí, ktorí keby ich so sebou nemali, boli by schopní prejsť celú trasu so zavretými očami. :D Preto sú pre mňa úplným must-have kúskom a tieto konkrétne so špicatým rámom som si nedávno kúpila v Gate. 
Bez sladkého by som na tomto svete nemala čo robiť. Je pravda, že príliš sladko-sladké veci ma až tak nelákajú, ale je pár výnimiek. :D Jednou z nich je aj táto mandľová švédska torta, ktorá je pôvodne z Lidla, ale je to úplná napodobenina tej, ktorú predávajú v Ikei. Vyzerajú rovnako, chutia skutočne veľmi podobne a aj cena bola tá istá. Väčší kúsok by ste z nej určite ani nezvládli zjesť, čo ako by sa vám slinky zbiehali, ale je faaakt dobrá. :)
Z kozmetiky som si znovu zaobstarala moju all time favourite pleťovú vodu Nivea. Pre mňa je to úplná klasika, ktorá je výnimočná tým, že je neskutočne jemná voči pleti. Super vyčistí a pleť je po nej hebká a svieža. Odporúčam najmä tým, ktorí majú problémy s agresívnymi produktami na tvár a hľadajú niečo ľahučké. 
Spolu s pleťovou vodou do košíka šiel aj tento Nivea peeling na tvár, ktorý si tiež kupujem už niekoľko rokov s drobnými prestávkami. Tak isto, ako pleťová voda, je jemný a šetrný k pokožke. Z peelingov, ktoré som poskúšala, mi príde ako jeden z najúčinnejších, ale aj tak by som si rada rozšírila v tomto smere obzory. Máte nejaký váš obľúbený?
Ďalším obľúbencom je tento sprchový gél Dove s vôňou pivónií. Zo všetkých sprcháčov, ktoré sú na trhu, je pre mňa Dove asi najobľúbenejšou značkou. Nielenže krásne bohato pení, ale aj úchvatne vonia, pokožka je po ňom hebká ako skoro po žiadnom inom sprchovom géli a vôňa sa drží dobrých pár hodín po sprchovaní. 
Čo sa týka krémov na ruky, asi najvernejšia som tým od Avonu, pretože mi snáď vo všetkom vyhovujú. Nie sú vôbec ťažké a nemáte po nich na rukách ten mastný film a nepríjemný pocit. Rýchlo sa vstrebávajú a ruky sú po ňom hladké a vyživené. Používam ho hlavne na noc, pretože cez deň mi krém na rukách hrozne vadí a mám potrebu si ruky okamžite bežať umyť. :D V noci som ale nervózna, keď si ruky zabudnem nakrémovať alebo ho práve nemám pri sebe. Nuž, každý má svoje úchylky... :D
Kamoška mi nedávno na vyskúšanie darovala voňavý vankúšik do skrine. Totálne som si ho zamilovala, lebo vonia veľmi príjemne, skoro až bábätkovsky a hlavne silno, takže bez problémov zvládne celý veľký šatník. Pre mňa sú moje skrine záhadou, lebo ich drevo vôbec nevonia príjemne a tým pádom to cítim aj na oblečení. Niekto tú zvláštnu vôňu ani necíti, ale ja som na to úplne alergická a tieto vankúšiky sú moja záchrana. :D Určite si niečo také do budúcna kúpim a ak čosi podobné používate aj vy, poraďte mi, prosím, po ktorom produkte sa poobzerať. :)
V poslednej dobe som si začala privolávať nostalgiu, pretože som prepadla sledovaniu starých dobrých seriálov z Jetixu alebo Fox Kids. :3 Mojím najobľúbenejším je Život s Louiem, ktorý je srdcovkou. Ďalej to však sú napríklad Co je, Andy?, Totally Spies, Oggy a šváby alebo Witch. Väčšina z nich je na Youtube a ako ich tak sledujem, spomínam si, že som kedysi všetky z nich poznala naspamäť. :D S kamarátmi sme tak skonštatovali, aká je škoda, že takéto rozprávky už v telke nechodia (iba priblbé Disney seriály, ktoré nie sú vtipné, zaujímavé ani nápadité) a aké majú dnešné deti o tento typ zábavy ochudobnené detstvo. 
K tejto fotke dokážem povedať len veľmi málo a zároveň veľmi veľa.

Ak ma tu sledujete dlhšiu dobu, pravdepodobne ste sem-tam zaregistrovali, že RHCP milujem, zbožňujem, žijem nimi. Už od ranného detstva, kedy si mamina pri varení pospevovala piesne z legendárneho albumu Californication. V 2012, kedy boli Red Hoti naposledy v Prahe, som na koncert nemohla ísť a v tej dobe som na nich letela tak, že ma to fakt hrozne zlomilo. Pred 3 rokmi som basáka Fleho videla na Pohode v zoskupení Atoms For Peace aj s Thomom Yorkom z Radiohead, čo som považovala za polovične splnený sen, lebo Flea je totálny crush. :D Ale stále vo mne vŕtala nespokojnosť s tým, že som RHCP ešte nevidela naživo hrať v klasickom zložení. Po štyroch rokoch sa vracajú znovu do Prahy a pomerne čerstvá dospelosť a pár extra eur na účte mi konečne dovolili bojovať o lístky ako besná. Takmer doslova. Nuž a výsledkom je, že po pár e-shopových prešľapoch mám lístky na papričkovskú septembrovú show doma. :) (Čomu ešte stále neverím, lebo predsa len, ak po niečom strašne túžite celý život a zrazu to máte v rukách, nezmierite sa s tým za sekundu. ;)

Akí sú vaši májoví obľúbenci? Chystá sa aj niekto z vás na RHCP? :)

S.

Komentáre

  1. Tie okuliare sú dokonalé a momentálne používam presne tento istý krém od Avonu a som tiež veľmi spokojná :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach,tá torta je skvelá! my ju kupujeme z Ikei, a veľmi zriedka, aby sme sa na ňu vždy tak veľmi tešili :)))
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Inak sa toho človek presýti a už to nie je také lákavé. :)

      Odstrániť
  3. Tak z kosmetiky jsem ještě nezkoušela nic, takže mám zase nad čím přemýšlet!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okuliare sú krásne a Dove sprcháče mám veľmi rada!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mandlovú tortu z Ikei milujem, takže po tejto sa musím v lidli poobzerať! Tiež by som asi bez sladkého neprežila :). A okuliare z gateu vyzerajú super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Lidli bola teraz na to nejaká akcia, tak neviem, či ju tam budú ešte mať, ale 100% tam bude počas švédskeho týždňa ;)

      Odstrániť
  6. Okuliare sa mi velmi páčia a aj tá torta vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty sluneční brýle jsou super!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky