Random 14

Minulé prázdniny boli snáď tými najkrajšími dvomi mesiacmi v mojom živote. Bolo to obdobie, keď som v sebe znovu nachádzala šťastie, pokoj a vyrovnanosť a som presvedčená, že práve mier v jednotlivcovi potom produkuje mier všade. :) Tomu by som sa chcela aspoň priblížiť aj tento rok, lebo pozitívny vnútorný postoj spred roka sa mi postaral o skutočne nezabudnuteľné leto. Veľmi dúfam, že nezabudnuteľné bude aj toto, pretože mám na pláne skutočne veľké veci. Teda, možno nie veľké v pravom slova zmysle, ale veľké svojou hodnotou. Rozhodne by som rada podnikla pár roadtripov s tými správnymi ľuďmi a fakt neskutočne veľmi túžim obnoviť rubriku Výletovo na tomto blogu, lebo tá už pomaly zapadla prachom. Neskutočne rada by som navštívila pár vyhliadnutých miest na Slovensku, lebo aj ono vie byť krásne, len treba mať otvorené oči. Cestovanie je skrátka vášeň a kedy je naň vhodnejšia doba, ako cez leto? ;) Preto dúfam, že toho stihnem čo najviac. Prvoradý je však oddych, takže už teraz mi je jasné, že ponáhľať sa naozaj nebudem. :D
  Kde a ako budete tráviť leto vy? :)

 Nedávno sme doma začali špekulovať s alternatívnymi prílohami. Našou najobľúbenejšou kombináciou sú momentálne cuketové a mrkvové pásiky opečené na olivovom oleji. Najlepšie chutia s lososom na slnečnicových semienkach. ;)
 Milujem pohľad na takúto jemnulinko zelenú farbu. V našom starom byte sme ňou mali vymaľovanú kuchyňu a vždy, keď ju niekde vidím, vynoria sa mi staré spomienky. :) Tento krík nám rastie na dvore a každý rok, keď vyženie nové listy, sa naň neviem vynadívať. 
Večerné prechádzky pri západe slnka.
Do mojej zbierky pribudli ďalšie dve dekoračné pásky, s ktorých snáď cez leto znovu niečo vyčarujem. :)
Sezóna grilovačiek je znovu v plnom prúde. Na toto leto chystáme pár nových gril-experimentov. 
Ó áno. Úplne presná definícia mojej osoby. :D
When bored. :D
Kimoná sú pre mňa momentálne najobľúbenejším kúskom. Je síce pravda, že počas leta toho chceme mať na sebe čo najmenej, ale také kimono ma neraz zachránilo pred spálenými plecami. Stačí nájsť skutočne ľahký a vzdušný materiál a znesiete ho na sebe aj v tridsiatkach. 
Skrátka milujem cesty vlakom pri zapadajúcom slnku. V tých chvíľach je niečo neobyčajne krásne. :)

S.

Komentáre

  1. áno, cestovanie pri západe slnka je krásne!
    a cukinové pásiky si urobím na jedenie často, ale pridať tam mrkvu, to som ešte neskúšala. asi vyskúšam, mám doma obrovskú cukinu :D
    a verím, že tvoje leto bude aspoň tak dobré ako to minulé :) dúfam, že Výletovo obnovíš. Ja verím, že mne sa nejaké cestovateľské články tiež podarí dať dokopy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já budu trávit léto v práci, takže nic moc :D

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky :) A máme inak rovnaké tričko California dream :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem západy slnka, raz som sa zobrala a išla som ho nafotiť na neďaleké pole čo je u nás v dedine, čoskoro z neho víde článok :)Nádherné fotky, vyhladla som pri prvej z nich :D
    www.squirrelofficial.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný článok a aj fotky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky