Grécko 2016

Na svete (zatiaľ) nie sú slová, ktoré by dokázali opísať moje pocity, keď sa prvý raz moje chodidlo dotkne gréckej zeme. To vám bola jedna veľká zmes slobody, radosti, šťastia a vnútorného spojenia. Zo všetkých dovoleniek, čo som absolvovala, som sa najčastejšie ocitla práve v Grécku a už od útleho detstva mi je grécka kultúra (a o jedle ani nehovoriac!) veľmi sympatická. Ľudia tam tiež majú svoje muchy, tak ako všade, ale oproti Slovákom sa mi omnoho viac ráta ich otvorenosť, priateľskosť a najmä bezprostrednosť. V mnohom sú si síce podobní, ale všeobecne si myslím, že u Grékov sú v popredí skôr tie milé charakterové črty. Grécko je rozhodne krajinou, kde by som aj napriek kadejakým ekonomickým ťažkostiam vedela predstaviť stráviť zvyšok života. Aj keby som iba turistom 4 mesiace v roku predávala nafukovačky a pohľadnice. :D Grécko má proste svoj vibe, ktorý som zatiaľ nikde inde nenašla aj keď je pravda, že som toho zase toľko nepochodila :D. A úplne najviac zo všetkého túžim pobehať všetky (alebo aspoň čo najviac) gréckych ostrovov. Lebo je to krajina bohatá na dychberúce pohľady. :)

5 kilometrov dlhá pláž vo Faliraki, krištáľovo čistá voda a jeden z mála dní, keď sme so sebou mali na pláži aj foťák. Nijako extra sme nelovili veľkolepé zábery, skôr sme nasávali čo najviac slnečných lúčov a účinkov liečivej morskej vody (keby len na hladine neplávalo toľko opaľovacieho krému, ktorý tam ľudia pravidelne chodili zmývať).
Letné čítanie. 
Večery pri Modrej lagúne v alkoholovom opare s rodičmi. 
Keď uvidíte granatapfel v jeho prirodzenom prostredí. 
Drastická honba za mušľami...
...a hviezdicami áno to sú nožičky.
Jediný raz, čo sme boli v hoteli pri bazéne, bolo v posledný deň, keď by bolo pri nočnom lete a rannom uvoľnení izby obtiažne trepať sa ešte na pláž.
Keď v rieke pri pláži nájdete korytnačky. 
Keď ste zvyknutí doma chodiť 2 kiláky do školy a 2 zo školy, no ostatní členovia rodiny sa len vozia v aute a počas 10 minútovej prechádzky k moru frflú ostošesť. 
Najlepšia zmrzlina v živote. O príchutiach nehovoriac (moja bola kokos a mäta). :3
Každodenné vtipy o tom, že v každej lodi plaviacej sa popri pláži je tona a pol utečencov.
S.

Komentáre

  1. Ty si sa mala :) Grécko je krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásne fotky :D Dúfam, že si si to tam poriadne užila ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řecko je úžasné, naprosto jsem si ho zamilovala! :) Krásné fotky!

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky sú naozaj parádne! V Grécku som už rada,ale na ostrove Rodos a mám odtiaľ tie najkrajšie zážitky. V tichosti závidím to čistučke more! :) Krása🙌🙊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V Grécku som ešte nebola ale vyzerá to tam úžasne :). Krásne fotky :).
    Pozývam ťa na moju giveaway.

    NINAVE|GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne fotky :))

    www.sweetmorningblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky