Som iná

Som iná než ostatní. 
  Ak mi darujete k sviatku kyticu, pousmejem sa, no ak si ju kúpim sama pre seba, spraví mi to deň. Dávam ľuďom zvláštne prezývky a viem o nich len ja a pár najbližších. Piatkové večery zväčša trávim sama v spoločnosti kvalitnej hudby na Spotify. Viem, že som hodnotný spoločník na ceste životom, ale najviac na svete sa bojím ľuďom, ktorí o moju prítomnosť stoja, ukázať, že majú u mňa dvere otvorené. Dokážem v sebe viesť nezmyselné monológy a nikdy samu seba neprestanem fascinovať. Píšem poéziu len tak, do šuflíka. Nemám dar ľahko konverzovať s cudzími, celkom ako pán Darcy. Milujem opitých ľudí, lebo sú vtipní, ale iba do toho momentu, kedy začnú hovoriť pravdu. Som svoj malý osobný Budha. Najväčšmi túžim precestovať svet, hoci aj sama, ale chýba mi odvaha. Milujem sa ľuďom dívať do očí, aj keď nakoniec hanblivo sklopím zrak. Verím v lásku, ktorá vám aj po rokoch stiahne žalúdok.

  Verím v energie. Som presvedčená, že Freud má vo svojich štúdiách kus pravdy. Radšej ťa budem počúvať, keď rozprávaš o obľúbenej knihe, piesni alebo osobe ako o tom, koľko si toho včera vypil a ako si preto nič nepamätáš. Je mi sympatické behať bosá po tráve, nie ples vo vysokých ihličkách. Biely sneh je nádhera, ale omnoho príťažlivejší je pre mňa ten zafúľaný, ktorý má farbu ako karamelové latté. Milujem vysvetlivky v knihách. Úprimne viním za svoje vysoké očakávania pri opačnom pohlaví Edwarda Cullena a Fitzwilliama Darcyho. :D Intimita pre mňa neznamená nahé telo, ale nahá duša. Mám rada ,,čudných" ľudí - tých, čo sedávajú pri obede osamote v rohu jedálne, tých, čo si chodia do parku čítať, tých, čo v autobuse kreslia na zaparené okno, tých, čo majú v knižnici Sartra a Brezinu zároveň, tých, čo chodia sami do kina. Nechápem, prečo niektoré typy ľudí majú potrebu neustále vypĺňať ticho hlúposťami. Bojím sa života a zároveň som si vedomá, koľko krásy nám dennodenne prináša.

Pôvodne som tento článok chcela napísať iba z môjho pohľadu a vyjadriť, ako veľmi si užívam svoju inakosť v drobnostiach i veľkých veciach. No prišla jedna nevinná otázka pre kamošku, že čo si ona myslí, čím sa odlišujem od väčšiny. A po jej odpovedi som nabrala chuť popýtať sa viacerých. Práve ich odpovede nájdete nižšie a ak vám môžem poradiť, navrhnite podobnú ,,domácu úlohu" aj vy vašim blízkym. Uvidíte, ako vás zahreje pri srdiečku. ;)

  Ževraj...
  ...vnímam aj nevnímateľné. Snažím sa prispôsobiť, ale nesnažím sa prispôsobiť. Viac si idem na šťastí ako na omamných látkach. Nekúpim vám jachtu ani zlatú reťaz, ale dokážem vás vypočuť. Mojou prioritou je nikdy nepovedať milovaným nie. Som uletená od Zeme po Mars a späť. Oslobodila som sa od toho, čo si kto myslí. Na jednom pleci mi sedí cynik s najčernejším humorom, na druhom empatický kamoško a nejakým spôsobom vždy viem, ktorého mám nechať hovoriť, konať.
  A mnoho iných vecí, ktoré si však ponechám pre seba. :)

V čom sa odlišujete vy? :)

S.

Komentáre

  1. To je zajímavý, osobitý článek :) Mně se u tebe líbila hned ta věta: ak si ju kúpim sama pre seba, spraví mi to deň. Souhlasím :) Každý je něčím odlišný, neexistuje nikdo stejný, tudíž všichni máme něco - svoje. Mě tak random napadá, že se dokážu pro ěco rychle nadchnout, ale rychle si to zpochybnit a pak hledám cestu, jak se k cíli dostat, miluju ranní studenou sprchu, nestojím o velké bohatství, miliony, ráda cestuju po ČR než v zahraničí, ale i tak bych chtěla poznat různé kouty světa, jsem docela upovídaná, ale když se necítím ve společnosti dobře, skoro nemluvím a netuším, co říkat..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú krásne veci, v mnohom sa s tebou stotožňujem. :) A ďakujem za milý komentár. ;)

      Odstrániť
  2. Perfektný článok, veľmi zvláštne a zároveň osobite si to napísala :) páčia sa mi veľmi niektoré myšlienky, aj som si ich zapísala :D :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok, máš dar písať. Veľmi dobre sa mi to čítalo a zaujala ma časť o karamelovom latté :)
    V čom sa odlišujem ja?
    Vždy som odlišnosť vnímala negatívne, nebola som ani výrazná, ani nevýrazná, ani najobľúbenejšia ani neobľúbená. Stále som hľadala ideál, ktorý som si vykreslila v hlave. Až postupne rokmi som pochopila, že práve to, že nie som ako 90 % populácie sveta je výnimočné. Dokázala som s tým, čím som sa odlišovala pracovať a premeniť to na svoje tromfy. V čom sa odlišujem ? Nedávam na prvý dojem, nechcem sa páčiť väčšine, mám v láske zvláštne veci, zvláštne typy ľudí. Verím donekonečna v svoje sny a verím tomu, že akýkoľvek z nich viem premeniť na realitu . :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvoje hľadanie ideálu je veľmi zaujímavé a musím povedať, že mu celkom rozumiem. Tvoja ,,inakosť" je veľmi sympatická, opatruj si ju. :) Ďakujem za pekný komentár. :)

      Odstrániť
  4. Asi som ti to už niekde písala, ale keby náhodou nie, tak to sem píšem ešte raz : milujem takýchto ľudí. Milujem ľudí, ktorí sú iní, nie prehnane, nie za účelom vyrobiť zo seba najväčšieho machra na svete, ale takých, čo sú hrdí na to, kým sú ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si veľmi zaujímavý a krásny človek. Nepoznám ťa síce osobne, no z tvojich článkov mám pocit ako keby sme sa poznali roky. Si mi veľmi sympatická a v mnohých veciach čo píšeš sa s tebou dokážem stotožniť. A aj tento článok je krásne napísaný a obdivujem, ako sa dokážeš opísať. Keď chce niekto aby som opísala samu seba, je to pre mňa vždy najväčší oriešok.

    Nita

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, veľmi si takéto slová vážim :)

      Odstrániť
  7. Krásne a putavo napisane. Nenazvala by som to, že si iná, ale že si sama sebou. A to sa mne páči. Ked su ludia sami sebou. Ja by som ani nevedela, čo mám takto v rýchlosti o sebe napísať.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky