Random 26

Mám pocit, že jeseň prišla nehorázne rýchlo. Z ničoho nič stromy ožltli a dnes už kývajú holými vetvami. Sčista-jasna sme tu mali mrazivé päť-stupňové rána, kedy som sa klepala na zastávke čakajúc na električku v tenkom kožáku, pretože som si z domu do Brna nevzala nič teplejšie. Všetci totiž hovorili o babom lete, tak som to považovala za isté. A babie leto prišlo, avšak nie vtedy, keď malo. Nie vtedy, keď som mala so sebou plátené topánky a krátke rukávy. Prišlo vtedy, keď som do Brna cestovala v kabáte a jesenných zateplených čižmách, lebo som si hovorila, že oteplenie už asi nepríde. Ha. Predstavte si upachtenú Sabínu po dvoch výlukách vlakov v kabáte, čižmách, s ruksakom na pleciach, igelitkou s jedlom v jednej a cestovnou taškou v druhej ruke, ako preklína 20°C, na ktoré sa tak tešila. Ale myslím, že oprávnene, lebo lepší čas už si počasie na svoje hrátky fakt nemohlo vybrať... :D
  Neviem, čím to je, no tento rok jeseň zvládam celkom s prehľadom. Obyčajne je to moje najneobľúbenejšie ročné obdobie, no teraz sa celkom vytešujem z prírody aj posledného teplého slnka. Myslím si, že za to vo veľkej miere môže samotné Brno, lebo je tu skrátka nádherne a mesto som si maximálne zamilovala. :)

Už začiatkom septembra som začala páliť sviečky, lebo som skrátka neodolala. Vždy, keď som na víkend doma, tak mi v izbe všetko horí. A najnovšie som pri návšteve Kiku kúpila nejaké sviečky na intrák, tak veľmi dúfam, že z toho nebudem mať problém. :D
Prechádzka so starkou po dedine prináša aj takéto náhodné prekvapenia. Kačky v potoku som teda nevidela už riadne dlho.
Nedávno som si v DMke kúpila tieto dva rúže od Essence a veľmi som sa na ne tešila, lebo mali krásne odtiene. Po vyskúšaní som však zistila, že jeden z nich je skutočne unikátne výborný, zatiaľ čo ten druhý je totálny prepadák. Ešte o nich na blogu bude reč, no uhádnete, ktorý je na tom ako? ;)
Láska.
Čarovné výhľady z okna intráku.
Rodinné oberačky, zubaté slnko, rosa, zablatené tenisky, kopy hrozna a hrubé svetre. Taký bol náš štart októbra. :)
Keď je vám útulno.
Farba jesene. Keby som mohla, nosila by som počas jesenných mesiacov iba bordovú. Neskutočne ju milujem a brunetkám poriadne svedčí. ;)
Naše terasové čili papričky sa už červenajú, no zatiaľ sme nemali odvahu nechutnali. :D

S.

Komentáre

  1. krásne fotky, pripomína mi to že si musím nakúpiť aj ja sviečky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky, zrovna dneska jsem napsala podobny photo diary, a strasne rada na to koukam u ostatnim :) hrozny jsou super, u nas v liberci to nikde neni, videla jsem to jen na vylete na moravu a vinice krasa proste. stejne tak miluju svicky a celkove podzim <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky, takéto články mám najradšej :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se na svíčky chystám brzy do ikey, už mi došly :( :D Krásné fotky :) Podzim je krásné období.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi rada čítam tieto random články, páči sa mi, ako sa dokážeš radovať z maličkostí a máš zmysel pre detail :) krásne fotky, jesen veru prišla rýchlo. A držím palce v štúdiu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem hned začala pálit svíčky a vosky v aroma lampě. Dodá to k tomu podzimnímu počasí tu atmosféru :) Jinak jsem zvědavá na ty rtenky. Zrovna ta vlevo se mi líbí, tak jsem zvědavá, jak dopadne :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezké fotky :) rtěnky mají krásné odstíny.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky