Random 27

Asi nikdy nepochopím, ako je možné, že ten čas tak rýchlo letí. Napríklad také maturity boli pred polrokom, no mne to stále príde ako predvčerom, čo som ukončila strednú školu. Alebo už vyše dvoch mesiacov študujem v Brne, hoci mi to pripadá, akoby som iba včera prišla s dvomi veľkými kuframi a zelencom v ruke. A takto by som mohla pokračovať donekonečna. Kdesi som počula, že čím je človek starší, tým rýchlejšie mu to všetko uteká, a ja zatiaľ musím len a len súhlasiť. Ako malej mi vždy prišlo, že letné prázdniny u starkej majú tak 5 mesiacov a Vianoce aspoň 2. Teraz sú to minúty a sekundy. Máte to tiež tak, alebo sa vám to ťahá? :)

Toto je presne to, čo v posledných dňoch najviac potrebujem. :)
Milujem jesenné prechádzky. Táto fotka vznikla pred časom v parku v Žiari nad Hronom, ktorý je vždy na jeseň priam rozprávkový. :)
 Skutočne neznášam lúpanie orechov. :D Je to zdĺhavá činnosť, z ktorej skoro ihneď bolia ruky a nadriete sa pri tom ako kôň. Tento rok ma to našťastie obišlo a postarala sa o ne mamina, ktorá ich potom komponuje aj do svojich vianočných dekorácií (kto má záujem, kuk sem ;)).
 Koncom októbra som si v H&M kúpila tento krásny bordový šál, ktorý bol ešte k tomu všetkému práve v zľave, čiže úplná výhra. Stále sa s maminou smejeme, že tých šatiek a šálov máme na rozdávanie (literally), no stále nám akosi pribúdajú nové a nové. Ale na svoju obranu musím povedať, že zrovna po vínovo červenom túžim už roky. :D
 Žlté listy sú moje najobľúbenejšie. :)
Západy slnka.
K tejto fotke som na Instagrame pridala popis:  
Ty a ja sme ako slová piesne
Občas nám býva trochu tesne
Jedno telo jedna duša
Niekedy nás život skúša
Ty a ja sme ako jednoduchá veta
Spomienka minulého leta
Čo patrí len nám dvom
Každú noc si spievam tajne
Keď odovzdám sa snom
Len tebe a oblakom...
čo je text piesne Ty a Ja od Janky Kirschner, mojej najobľúbenejšej slovenskej speváčky. Jej hudba je pre mňa čímsi nadpozemským, jej hlas a vystupovanie takisto. Vždy ju rada počúvam, no hlavne minulé leto som ňou bola neuveriteľne posadnutá. Máte ju radi? :)
Sviečky sú závislosť. Ja viem, že je kopec ľudí, ktorí ich majú radi, ale ja som na tom fakt, že šialene vážne. :D Sú ako moja jesenno-zimná droga. Bez nich to počas tohto obdobia nejde.
Hmlisté rána (dni, noci...).
Šušťavé novembrové prechádzky.
Slovami nedokážem opísať, ako veľmi zbožňujem svoj jesenný Insta feed (malé self-promo). :D Po dlhom čase sa mi skutočne veľmi páči farebná schéma fotiek a bude mi asi celkom ľúto, keď sa jeseň skončí a nastúpi studená zima. Na druhej strane to bude celkom výzva a už teraz chystám decembrové posty... :) Máte to tiež tak, či vás Insta až tak neberie?

S.

Komentáre

  1. Mě instagram ani tak moc nebere. Nahlídnu tam když už se fakt moc nudím. O dost raději mám Pinterest, tam dokážu strávit i několik hodin. Jinak maminka je šikovná, už obhlížím ty nádherné věnečky a různé jiné dekorace. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné jesenné fotky :) Aj ja mám rada žlté listy.. :) a inak Instagram ja zbožňujem..kopa inšpirácie na jednom mieste :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš vždycky hrozně krásný fotky :) Jinak jakékoliv roční období si dokážu představit bez svíčky, podzim ale ne. A nejradši mám rána, která jsou zamlžená <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svíčky jsou droga Já si zrovna včera koupila takovou tu věc, jak tam dáš ten vosk a pomocí svíčky se ti roztaje :D Nějaká lampa či co, nevím, jak se to jmenuje. Moc krásné fotky, na insta ti dám follow - annevenkrbcova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aké pretty fotkyy!! a tvoja mamina robí krásne dekorácie. tie vence sú nádherné!
    inak máš pravdu, ten čas strašne rýchlo letí.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny článok. Text tej pesničky je naozaj krásny a západy slnka jednoducho milujem najviac zo všetkého! :D

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Graet post! Can you follow me? I follow you (GFC) http://casaninnamamma.blogspot.it
    thanks

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky