Život na intráku #3

Život na intráku neprestáva prekvapovať. Ako som vám však už písala tu a tu, nezažívam práve taký vysokoškolský internát, aký som si predstavovala v mojej hlave. Žiadne divoké žúry, hlasná hudba či príliš kamarátski ľudia. Našťastie. Ani neviem, čo by ma desilo najviac. Ba, viem. Príliš kamarátski ľudia by pre mňa = asociála boli nočná mora. :D Každopádne, môj čas na internáte sa pomaly, ale isto blíži ku koncu (jupííí!) a som za túto skúsenosť rada, ale asi mi už po zvyšok života stačilo. :D Nebolo to také zlé, ako mohlo byť. Ale určite to mohlo byť aj lepšie, všakže. Niektorým susedom by som totižto odporučila vrátiť sa čo najrýchlejšie späť do džungle, odkiaľ očividne na intrák prišli...

  • Nič nepoteší tak, ako keď si susedka o dvanástej (akurát, keď si vy konečne ľahnete spať) zapne na plné pecky film. Vďaka našim papierovým stenám sa zaspať skrátka nedá a vám už pomaly stúpa tlak, keď v tom započujete tóny piesne Auld Lang Syne a uvedomíte si, že slečna pozerá Sex v meste (a zrovna vašu obľúbenú scénu!). Vaše srdce sa v okamihu roztopí, v duchu ju pochválite za dobrý výber, prevalíte sa na druhý bok a zázračne zaspíte. 
  • Niežeby som chcela byť za nechuťáčku, ale musím sa posťažovať. Ako som písala v úvode, niektorí ľudia prišli na intrák jedine z džungle. Každé ráno to dokazuje stav záchodov. Ak mám šťastie, 1 zo 4 bude použiteľný. A to tiež asi tak, že najlepšie do kabínky vstúpiť v životuvzdornom skafandri. 
  • Čo sa týka stavu záchodov, môj osobný favorit bol celý veľký toaleťák v mise. Netuším, ako sa také čosi mohlo stať. A asi ani nechcem.
  • A ešte, kaká sa na poslednom. Tam je vždy najväčšie súkromčo, je to blízko pri okne a nikdy, ale že nikdy sa tam nevykladá hore doska.
  • Neviem tiež, ako si vysvetliť jav v podobe paradajok a cesnaku, ktoré boli random porozhadzované po chodbe. Hm. Bitky s jedlom? No prečo práve s takýmto? 
  • Na intráku sa mi neuveriteľne práši. Ale že NEUVERITEĽNE. Keď si utriem poličky a stôl, zaručene tam hneď napadajú nové čiastočky. A už ma to nebaví. -_-
  • Milujem, keď si ľudia postavia na sporák hrnce a nechajú ich potom bez dozoru. Často vídať, ako hrnce vykypia a celý ich obsah potom pláva, priam vyteká zo sporáka. Ew. A najväčší gól je, že oni to potom po sebe väčšinou ani neupracú. Veď pani upratovačka sa ráno postará.
  • Vrchol intimity je, keď už poznáš, kto ako páchne. Či už vo výťahu, alebo na vecku, alebo v sprche. Oj.
  • Je to veľmi čudné, ale na intráku som prvý raz v živote naraz minula šampón a kondicionér. Nechápem.
  • Od druhého semestra sa pár izieb odo mňa nasťahoval mladý párik nymfomanov. Ktorí si naozaj veľmi radi a veľmi často zanymfomanujú. Myslela som si, že sex bude na dennom poriadku, no od septembra nikdy nebolo nič počuť. Až doteraz. Teraz počujem omnoho viac, ako by som kedy chcela. A najväčší odpaľovák je, keď pár minút po danej činnosti vidíte pred izbou slečnu vešať obliečky...
  • Inak, ešte k tomu prachu. Dosť často je potrebné vysávať izby a minule, keď som si bola po vysávač, priniesol ho akurát chalanko totálne prepchatý gučou prachu, akú som v živote na vlastné oči nevidela. Netuším, ako si on dokázal povysávať izbu, lebo to vôbec neťahalo. Tak som tú guču musela vyťahovať ja a skoro som sa zadusila. 
  • Z nejakého dôvodu na intráku kašlem na podprsenky. Keď som doma, už ich nenosím vôbec, no na internáte som sa ako veľmi hanblivý typ vždy do nich odievala. No akosi to prešlo. Už proste neriešim. A hlavne som si povedala, že nebudem trpieť len kvôli tomu, že sa niekto bude pozerať. Tak nech sa pozrie. 
Máte skúsenosti s intrákom?

S. 

Komentáre

  1. Já naštěstí s intrákem zkušenosti nemám. Vím, že to pro tebe asi nebyla zábava, ale některým bodům jsem se zasmála. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám, a vydržela jsem tam asi dva měsíce s tím, že jsem radši jezdila desítky kilometrů každý den domů se vyspat. U nás na intru se totiž spát nedalo - noční klid znamenal to, že ve 22:01 do 6:00 byl neskutečný, ale opravdu neskutečný řev, dupání a třískání se vším možným. Takže za mě určitě nikdy víc. :D Pak jsem se stěhovala do vlastního.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi mrzí, asi by ma na tvojom mieste porazilo. :D

      Odstrániť
  3. Toto sú tak skvelé články! :D vždy sa dosť nasmejem. hneď na ľuďoch, ktorí prišli z džungle.
    Ja mám podobné skúsenosti so spoločnou kuchyňou a kúpeľňou zo školských výletov a tých pár dní mi vždy stačí :D A nechcem rozmýšľať o slečne, vešajúcej obliečky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, no musela som sa s tou traumou podeliť. :D

      Odstrániť
  4. S tím prachem to je hrůza! Nechápu jak je to možné, taky bych mohla furt utírat prach :D špunty do uší jsou fakt super věc, v noci tě nic nezbudí :D
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne by sa teda zišli, ale nie som si istá, či by som s nimi naozaj vedela spať. :D

      Odstrániť
  5. Keď sme si dávali prihlášky na stredné školy uvažovala som o internáte ale nakoniec som si vybrala školu kde mi internát nebude potrebný. Ale dá sa tam zažiť asi veľa srandy. :D

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S intrem nemám zkušenosti, ale moje kamarádka je první rok na intru a úplně jí v tom vidím přesně, co mi říká ! :D

    Shard of Dreams

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky