Moje 3 najobľúbenejšie vône

Poviem vám, že som neskutočný blázon do voňaviek. Milujem ten pocit, keď na seba pred odchodom z domu nastriekam obľúbenú vôňu a cítim ju potom pri každom pohybe. Najradšej mám klasické parfémy či toaletné vody, ale obľubujem aj telové spreje (ktorých mám tiež neúrekom... :D). Často sa mi však stáva, že na ne v rannom zhone zabudnem a uvedomím si to hneď, ako vyjdem na ulicu, lenže už nezostáva čas vracať sa... :D Máte to aj vy tak, alebo som len ja čudná? V dnešnom článku by som vám rada predstavila moje 3 najobľúbenejšie vône, ktoré sú moje osobné nebo. A verím tomu, že by ste to po pričuchnutí potvrdili aj vy.

Čo sa týka voňaviek, vždy ich objednávame z NOTINO (naši hlavne okolo Vianoc alebo ako darčeky k narodeninám). Odtiaľ je aj táto kráska s krásnym menom - Daisy Dream by Marc Jacobs. Je to nádherná ovocno-kvetinová vôňa, ktorá, myslím, žene najlepšie sadne na jar alebo cez leto. Tvorí ju hruška, černice, jazmín a kokos, no viem, že predstaviť si to je ťažké. :P Vôňa predstavuje hravosť, ale zároveň aj jemnosť a sofistikovanosť. Úplne ideálna na bežné nosenie. A to ani nehovorím o tom prekrásnom nežnom flakóniku! Neviem, čím to je, ale Jacobsove flakóny mi spomedzi všetkých flakónov sveta prídu najpodarenejšie. :)
Momentálne je asi mojou topkou Funny! by Moschino, ktorú som objavila minulé leto a stále jej nemám dosť! Je presne všetkým, čo v dobrej vôni hľadám. Vydrží aj celý deň a stačia tak 3 streknutia, aby sa okolo vás vznášal obláčik sviežosti. A práve tá sviežosť je to, čo na svojej pokožke rada cítim. Najviac mi sedí k mladším ženám, ktoré sú radi divoké v duši i navonok. ;) Je nevtieravá, a to je podľa mňa pri dobrej toaletke dôležité. Vôňu tvorí medzi iným pomaranč, ríbezle, fialka, jazmín a čaj. 
Trojicu dnešného článku uzatvára toaletná voda Dare by Guess, ktorú som dostala na Vianoce a som s ňou veľmi spokojná. Zdá sa mi, že túto vôňu nosím asi najčastejšie a závratnou rýchlosťou sa míňa, tak by aj bolo zaobstarať si novú... Tvorí ju hlavne kumquat, kvet jablone a citrónovníka, ruža, jazmín a kokos. Kvetinový základ je to, čo ma na nej najviac láka a núti siahnuť po nej znovu a znovu. Opäť raz dosť dlho vydrží a obyčajne nosím 4 streknutia. Inak si ju dokážem dobre predstaviť na mladej babe, ale aj na zrelšej dáme. :)

Ktoré vône sú vaše topky? :)

S.

Komentáre

  1. K žádné z těchto vůní jsem si ještě nikdy nepřivoněla, ale podle popisu si myslím, že by mi nejvíc sedla Daisy Dream :) Mojí nejoblíbenější vůní je Si od Giorgio Armani :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ú, tú som jedného času veľmi veeeľmi chcela. Vonia božsky. :)

      Odstrániť
  2. Daisy dream mám ve velkém balení a pamatuji si, že jsem jí hrozně chtěla a ségra mi jí koupila k 18.narozeninám a do teď mi voní! :) Připomíná mi takové to léto a jaro :) a je lehoučká krásně, ale akorát mi vadí, že jsem si ní ní zvykla a už jí na sobě necítím :(. Ještě mám ale od Chloe v malinkým a ta je právě těžší, ale voní krásně :). Až obě vypáclám, tak mám už vyhlídlou nejspíš od Dioru :D

    Shard of Dreams

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Daisy jsem měla miniaturku jednou a vážně skvěle voněla, ty další dvě neznám, ale určitě musí také krásně vonět :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dare by GUESS mám hrozně ráda! :) Dostávám ji každé Vánoce pravidelně a už mi tak nějak zasahuje do životního harmonogramu. :D

    BM&P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne túto Moschino som mala a voňala nádherne :) Od Marca Jacobsa som mala kvetinovú, ktorá voňala úžasne a určite by som niekedy v budúcnosti nejakú od neho ešte chcela, strašne sa mi páči aj flakónik tejto tvojej, ale vôňa mi veľmi nesadla. Čo sa týka značky Guess, mám pocit, že presne na túto som mala zálusk, ale nakoniec som si ju nekúpila :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala si, Dare je naozaj krásna a myslím, že za veľmi dobrú cenu. :)

      Odstrániť
  6. Žádnou z nich sice nemám doma, ale k Daisy jsem si voněla v parfumerii a byla vážně úžasná:D.

    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poznám len ako vonia Dare od Guess, no tie zvyšné dve ma veľmi zaujali :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ani jednu neznám :) Já miluju CK Euphoria a pak jsem měla oblíbenou od Jimmy Choo, ale asi jí přestali vyrábět, což mě trošku naštvalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadají dobře, já mám ráda vůně od Avonu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už hrozně dlouho si chci koupit vůni od Moschino! Tu značku naprosto miluji:)
    POslední dobou jsem si oblíbila Sí od Armaniho:)

    Karelzzilla

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oh tá Daisy to je môj sen! :) Rozmýšľam, že si ju kúpim na jar/leto. Je taká jemná a vonia mi po kvetinách tak ľahúčko akurát na toto obdobie, ktoré dúfam je už za rohom! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Daisy mám také ráda, ale ještě raději Daisy-eau so fresh. A také miluji Burberry London, to spíš na podzim a na zimu mám nejraději jakoukoli od Juicy Couture:-). Dříve jsem dělala v parfumérii a parfémy budou mou vášní zřejmě na vždy:-).

    Měj se krásně!

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Uff tak ja som si privoniavala teda k dvom čo máš na obrázku ale musím povedať, že mne teda nesedia. Ja mám rada skôr Versace Bright Crystal alebo Victoriu Secret Crush :) Ale zasa obaly majú vychytané :)

    Klaudia Duranova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každému vonia niečo iné. ;) Bright Crystal je veľmi príjemná, mala ju mamina pár rokov dozadu. :)

      Odstrániť
  14. Tak podle složení by tyto vůně vyhovovaly i mně <3

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Neoznám ich, ale vyzerajú krásne! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já jsem si přivoněla k prvním dvoum. Vůně od Marca Jacobse mám také ráda, mám od něj Decadence. Hodně mi také voní Diesel - Fuel for Life.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Marc Jacobs vůně jsou nejlepší! Mám Honey, Daisy Dream Blush a Dot a všechny jsou naprosto perfektní! :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky